Opinie o Nas

Reklamacje

Jeśli sprzęt uległ awarii, a okres gwarancyjny jeszcze się nie skończył, można zgłosić reklamację.



Zgłaszanie reklamacji dla niszczarek marki
Fellows / Opus / Ideal / EBA

    1. Prosimy o nie przesyłanie do nas sprzętu na własną rękę!
      • W przypadku gwarancji typu DOOR TO DOOR, sprzęt odbiera kurier zamówiony przez serwis lub przez Państwa na zlecenie serwisu.

    2. Awarię sprzętu marki Fellowes, Opus, Ideal i EBA proszę zgłaszać bezpośrednio do autoryzowanych serwisów producentów, którzy mają pod tym kątem przygotowaną indywidualną procedurę reklamacyjną:
      • Serwis Fellowes - FELLOWES POLSKA S.A. - www.fellowes.pl/kontakt
      • Serwis Opus / Ideal / EBA - OPUS SP. Z O.O. - www.opus.pl/serwis.html
    3. Reklamację niszczarek w/w marek można zgłosić również do nas ale znacząco wydłuży to czas realizacji usunięcia awarii.




    Zgłaszanie reklamacji dla niszczarek innych marek

    1. Prosimy o nie przesyłanie do nas sprzętu na własną rękę!
      • W przypadku gwarancji typu DOOR TO DOOR, sprzęt odbiera kurier zamówiony przez serwis.
      • W przypadku gwarancji typu ON SITE, serwisant zjawi się u Państwa osobiście by dokonać diagnozy sprzętu.

    2. Najpierw należy sprawdzić czy sprzęt został zakupiony na pewno w naszej firmie. Można to ustalić sprawdzając numer NIP sprzedawcy na dowodzie zakupu - nasz NIP to 544-144-97-37. Jeśli NIP się zgadza proszę przejść do poniższych kroków.

    3. Należy przygotować kopię dowodu zakupu i ewentualnie kartę gwarancyjną jeśli była wydana razem ze sprzętem.

    4. Większość produktów z oferty objętych jest gwarancją typu DOOR TO DOOR, są też takie objęte gwarancją typu ON SITE.

    5. Jeśli niedziałająca niszczarka objęta jest gwarancją typu DOOR TO DOOR należy spakować niedziałający sprzęt.
      • Zalecamy spakowanie sprzętu w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi wypełniaczami zabezpieczającymi sprzęt na czas transportu.
      • Jeśli nie posiadają Państwo oryginalnego opakowania, należy zastosować opakowanie zastępcze również dobrze zabezpieczone na czas transportu. W przypadku niszczarek ze zdejmowaną głowicą zalecamy spakowanie samej głowicy (zmniejszymy w ten sposób ryzyko uszkodzenia kosza w transporcie).
      • Do paczki należy włożyć kopię dowodu zakupu i ewentualnie kartę gwarancyjną jeśli taka była wydana.
      • Po przygotowaniu paczki z niszczarką należy zgłosić nam na adres serwis@centrumniszczarek.pl gotowość paczki do odbioru przez kuriera. W mailu należy umieścić adres miejsca skąd ma być odebrana paczka oraz dane osoby do kontaktu z kurierem wraz z numerem telefonu.
      • Zgłaszając awarię niszczarki marki HSM należy obowiązkowo podać w mailu także jej numer seryjny (dostępny jest na tabliczce znamionowej umieszczonej na obudowie niszczarki, a także w karcie gwarancyjnej).
      • Przyjęcie zgłoszenia zostanie potwierdzone drogą mailową.
      • Po przyjęciu zgłoszenia, proszę oczekiwać na kuriera do ok 2 dni roboczych, jeśli kurier nie zjawi się w tym czasie, proszę oczywiście o niezwłoczny kontakt z nami.
      • Sprzęt po tym jak trafi do stosownego dla marki serwisu, poddawany jest diagnozie.
      • W przypadku awarii spowodowanej wadą produktu, sprzęt naprawiany jest bezpłatnie, także wysyłka w obie strony jest bezpłatna.
      • W przypadku awarii spowodowanej nieprawidłowym użytkowaniem sprzętu (z winy użytkownika), szacowany jest koszt naprawy, a wycena naprawy przedstawiana jest Państwu do akceptacji. W razie odrzucenia przez Państwa propozycji odpłatnej naprawy, serwis może naliczyć koszty manipulacyjne w tym koszt diagnozy i wysyłki sprzętu w obie strony.

    6. Jeśli niedziałająca niszczarka objęta jest gwarancją typu ON SITE należy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.
      • Tego typu gwarancją objęte są niektóre niszczarki marki HSM z rodziny SECURIO: modele z serii B26, B32, B34, B35, P36i, P40i oraz P44i.
      • Chcąc zgłosić awarię jednego z w/w modeli należy przesłać taką informację drogą mailową na adres serwis@centrumniszczarek.pl.
      • W mailu należy umieścić nazwę modelu niszczarki oraz obowiązkowo jej numer seryjny (dostępny jest na tabliczce znamionowej umieszczonej na obudowie niszczarki, a także w karcie gwarancyjnej).
      • Zgłoszenie musi zawierać adres miejsca gdzie ma się zjawić serwisant HSM, a także dane osoby do kontaktu wraz z numerem telefonu.
      • Przyjęcie zgłoszenia zostanie potwierdzone drogą mailową.
      • Po przyjęciu zgłoszenia w ciągu ok 1-2 dni roboczych skontaktuje się z Państwem serwis HSM w celu ustalenia dokładnej daty wizyty serwisanta.
      • Wszelkie dalsze obowiązki związane z obsługą zgłoszenia od tego momentu przejmuje serwis HSM.

    Okazje.info.pl
    Pobieranie danych...