-
Strona główna
-
Gwarancja i serwis
Gwarancja i serwis
Gwarancja
- Urządzenia prezentowane na stronie sklepu są fabrycznie nowe, nieużywane i objęte min. 2-letnią gwarancją.
- Niektóre niszczarki objęte są dłuższą gwarancją obejmującą okres ponad 2 lata.
- Niektóre niszczarki posiadają gwarancję na noże tnące dłuższą niż gwarancja na urządzenie.
- Informacja dotycząca okresu gwarancji i elementów produktu nią objętych zawarta jest na karcie produktu.
Serwis gwarancyjny
- W razie awarii sprzętu, proszę nie odsyłać go do nas na własną rękę!
- W razie awarii sprzętu, którego okres uprawniający do złożenia reklamacji jeszcze nie minął należy zgłosić reklamację. Ułatwiając przejście tego procesu przygotowaliśmy dla Państwa pomocną instrukcję postępowania znajdującą się w zakładce REKLAMACJE.
Serwis pogwarancyjny
- Nie prowadzimy odsprzedaży części do niszczarek.
- Świadczymy usługi także z zakresu serwisu niszczarek, które nie są już objęte gwarancją.
- Zapewniamy szybkie terminy realizacji napraw/przeglądów oraz korzystne ceny.
- Chcąc skorzystać z usług naszego serwisu pogwarancyjnego należy przesłać do nas zgłoszenie drogą mailową na adres serwis@centrumniszczarek.pl. Prosimy o podanie w zgłoszeniu nazwy niszczarki (producent + model), imię i nazwisko osoby do kontaktu wraz z numerem telefonu oraz ewentualnie nazwę firmy.
- Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych kroków.
- Jeśli nie chcą Państwo naprawiać uszkodzonego sprzętu, a jedynie otrzymać ekspertyzę serwisową wraz z oszacowanym kosztem ewentualnej naprawy, prosimy umieścić taką informację w zgłoszeniu.