Gwarancja i serwis

Gwarancja

  1. Urządzenia prezentowane na stronie sklepu są fabrycznie nowe, nieużywane i objęte min. 2-letnią gwarancją.

  2. Niektóre niszczarki objęte są dłuższą gwarancją obejmującą okres ponad 2 lata.

  3. Niektóre niszczarki posiadają gwarancję na noże tnące dłuższą niż gwarancja na urządzenie.

  4. Informacja dotycząca okresu gwarancji i elementów produktu nią objętych zawarta jest na karcie produktu.



Serwis gwarancyjny

  1. W razie awarii sprzętu, proszę nie odsyłać go do nas na własną rękę!

  2. W razie awarii sprzętu, którego okres uprawniający do złożenia reklamacji jeszcze nie minął należy zgłosić reklamację. Ułatwiając przejście tego procesu przygotowaliśmy dla Państwa pomocną instrukcję postępowania znajdującą się w zakładce REKLAMACJE.



Serwis pogwarancyjny

  1. Nie prowadzimy odsprzedaży części do niszczarek.

  2. Świadczymy usługi także z zakresu serwisu niszczarek, które nie są już objęte gwarancją.

  3. Zapewniamy szybkie terminy realizacji napraw/przeglądów oraz korzystne ceny.

  4. Chcąc skorzystać z usług naszego serwisu pogwarancyjnego należy przesłać do nas zgłoszenie drogą mailową na adres serwis@centrumniszczarek.pl. Prosimy o podanie w zgłoszeniu nazwy niszczarki (producent + model), imię i nazwisko osoby do kontaktu wraz z numerem telefonu oraz ewentualnie nazwę firmy.

  5. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych kroków.

  6. Jeśli nie chcą Państwo naprawiać uszkodzonego sprzętu, a jedynie otrzymać ekspertyzę serwisową wraz z oszacowanym kosztem ewentualnej naprawy, prosimy umieścić taką informację w zgłoszeniu.