Reklamacje gwarancyjne
Jeśli sprzęt uległ awarii, a okres uprawniający do złożenia reklamacji jeszcze się nie skończył, można zgłosić reklamację. Poniżej przygotowaliśmy pomocną instrukcję postępowania jak szybko i sprawnie załatwić sprawę reklamacji gwarancyjnej (przy czym zaznaczamy, iż wskazane czynności nie są wymogiem, lecz usprawnieniem tego procesu).
Zgłaszanie reklamacji dla niszczarek marki
Opus / Ideal / EBA
- Prosimy o nieprzesyłanie do nas sprzętu na własną rękę!
- W przypadku gwarancji typu DOOR TO DOOR, sprzęt odbiera kurier zamówiony przez Państwa na zlecenie i koszt serwisu gwaranta. Należy spakować urządzenie, zabezpieczając je dobrze na czas transportu.
Awarię sprzętu marki Opus, Ideal i EBA najlepiej zgłaszać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu tych producentów, który ma pod tym kątem przygotowaną indywidualną procedurę reklamacyjną:
- Serwis gwaranta Opus / Ideal / EBA - firma OPUS SP. Z O.O. - www.opus.pl/serwis.html
Reklamację niszczarek w/w marek można zgłosić również do nas, ale może to wydłużyć czas realizacji usunięcia awarii w porównaniu do powyższego sposobu.
Zgłaszanie reklamacji dla niszczarek marki
HSM (mniejsze urządzenia o wadze do 25 kg)
- Prosimy o nieprzesyłanie do nas sprzętu na własną rękę!
- W przypadku gwarancji typu DOOR TO DOOR, sprzęt odbiera kurier zamówiony przez serwis gwaranta na jego koszt. Należy spakować urządzenie, zabezpieczając je dobrze na czas transportu.
Awarię sprzętu marki HSM najlepiej zgłaszać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta, który ma pod tym kątem przygotowaną indywidualną procedurę reklamacyjną:
- Serwis gwaranta HSM - firma HSM Polska Sp. z o.o. - https://eu.hsm.eu/pl/zglos-awarie-urzadzenia
- Reklamację można złożyć także drogą mailową na adres serwis@hsm.eu podając w wiadomości:
- Model urządzenia
- Numer seryjny tzw. SN, serial number (znajduje się m.in. na naklejce przyklejonej na urządzeniu i ewentualnie na karcie gwarancyjnej)
- Adres skąd ma być odebrana niszczarka wraz z numerem telefonu
- Krótki opis usterki
- Dowód zakupu urządzenia - najczęściej faktura lub paragon
Reklamację niszczarek w/w marki można zgłosić również do nas, ale może to wydłużyć czas realizacji usunięcia awarii względem powyższego sposobu.
Zgłaszanie reklamacji dla niszczarek marki
HSM (większe urządzenia o wadze powyżej 25 kg)
- Prosimy o nieprzesyłanie do nas sprzętu na własną rękę!
- W przypadku gwarancji typu ON-SITE, serwisant gwaranta zjawi się u Państwa osobiście by dokonać diagnozy sprzętu.
Awarię sprzętu marki HSM najlepiej zgłaszać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta, który ma pod tym kątem przygotowaną indywidualną procedurę reklamacyjną:
- Serwis gwaranta HSM - firma HSM Polska Sp. z o.o. - https://eu.hsm.eu/pl/zglos-awarie-urzadzenia
- Reklamację można złożyć także drogą mailową na adres serwis@hsm.eu podając w wiadomości:
- Model urządzenia
- Numer seryjny tzw. SN, serial number (znajduje się m.in. na naklejce przyklejonej na urządzeniu i ewentualnie na karcie gwarancyjnej)
- Adres skąd ma być odebrana niszczarka wraz z numerem telefonu
- Krótki opis usterki
- Dowód zakupu urządzenia - najczęściej faktura lub paragon
Reklamację niszczarek w/w marki można zgłosić również do nas, ale może to wydłużyć czas realizacji usunięcia awarii względem powyższego sposobu.
Zgłaszanie reklamacji dla niszczarek marki
Kobra / Wallner
- Prosimy o nieprzesyłanie do nas sprzętu na własną rękę!
- W przypadku gwarancji typu DOOR TO DOOR, sprzęt odbiera kurier zamówiony przez serwis gwaranta na jego koszt. Należy spakować urządzenie, zabezpieczając je dobrze na czas transportu.
Awarię sprzętu marki Kobra / Wallner najlepiej zgłaszać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu tych producentów, który ma pod tym kątem przygotowaną indywidualną procedurę reklamacyjną:
- Serwis gwaranta Kobra / Wallner - firma ARGO S.A. - www.argo.pl/serwis/reklamacje
Reklamację niszczarek w/w marek można zgłosić również do nas, ale może to wydłużyć czas realizacji usunięcia awarii względem powyższego sposobu.
Zgłaszanie reklamacji dla niszczarek marki
Verotech (z wyłączeniem modeli VS-2018CC, VS-2020CC, VS-2024CC, VS-4025CC, VS-4030CC)
- Prosimy o nieprzesyłanie do nas sprzętu na własną rękę!
- W przypadku gwarancji typu DOOR TO DOOR, sprzęt odbiera kurier zamówiony przez serwis gwaranta na jego koszt. Należy spakować urządzenie, zabezpieczając je dobrze na czas transportu.
Awarię sprzętu marki Verotech (z wyłączeniem w/w modeli) najlepiej zgłaszać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta, który ma pod tym kątem przygotowaną indywidualną procedurę reklamacyjną:
- Serwis gwaranta Verotech - firma Verotech Sp. z o.o. (dawniej ECI TRADE Sp. z o.o.) - https://biuroreklamacji.pl/open.php?topicId=19
Reklamację niszczarek w/w marki można zgłosić również do nas, ale może to wydłużyć czas realizacji usunięcia awarii względem powyższego sposobu.
Zgłaszanie reklamacji dla niszczarek marki
Verotech (dla modeli VS-4025CC, VS-4030CC)
- Prosimy o nieprzesyłanie do nas sprzętu na własną rękę!
- W przypadku gwarancji typu ON-SITE, serwisant gwaranta zjawi się u Państwa osobiście by dokonać diagnozy sprzętu.
Awarię sprzętu marki Verotech (tylko w/w modeli) najlepiej zgłaszać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta, który ma pod tym kątem przygotowaną indywidualną procedurę reklamacyjną:
- Serwis gwaranta Verotech - firma Verotech Sp. z o.o. (dawniej ECI TRADE Sp. z o.o.) - https://biuroreklamacji.pl/open.php?topicId=19
Reklamację niszczarek w/w marki można zgłosić również do nas, ale może to wydłużyć czas realizacji usunięcia awarii względem powyższego sposobu.
Zgłaszanie reklamacji dla niszczarek marki
Verotech (dla modeli VS-2018CC, VS-2020CC, VS-2024CC)
- Prosimy o nieprzesyłanie do nas sprzętu na własną rękę!
- W przypadku gwarancji typu DOOR TO DOOR, sprzęt odbiera kurier zamówiony przez serwis gwaranta na jego koszt. Należy spakować urządzenie, zabezpieczając je dobrze na czas transportu.
Awarię sprzętu marki Verotech (tylko w/w modeli) należy zgłosić bezpośrednio do sprzedawcy drogą mailową na adres mailowy działu serwisu:
- Reklamację należy złożyć drogą mailową na adres serwis@centrumniszczarek.pl podając w wiadomości:
- Model urządzenia
- Numer seryjny tzw. SN, serial number (znajduje się m.in. na naklejce przyklejonej na urządzeniu i ewentualnie na karcie gwarancyjnej)
- Adres skąd ma być odebrana niszczarka wraz z numerem telefonu
- Krótki opis usterki
- Dowód zakupu urządzenia - najczęściej faktura lub paragon